Sentyabrın
25-də gənc həmkarlar ittifaqı fəalları və kadrları şəxsi inkişafın əsas
elementlərindən biri - özünütəhsil, onun yeni formaları, texnologiyaları,
distant təhsil, qrup fəaliyyəti, fasilitasiya, karyera yüksəlişi kimi mövzuları
dinləyiblər. Bu gün aşağıdakı mövzular praktiki tapşırıqları yerinə yetirərək
qruplarda müzakirə və iş predmetinə çevrildi.
Birinci
mövzu “Distant təhsil və özünütəhsil: reallıq və perspektivlər” Könül
Mikayılzadə- Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutunun “Təhsilin nəzəriyyəsi
və tarixi ” şöbəsinin böyük elmi işçisi
distant təhsilinin mahiyyəti, xüsusi maraq doğuran yaranma tarixi, onun əsas
inkişaf mərhələləri, inkişaf texnologiyası və rəqəmsallaşma, müəllimlə təhsil
alan əlaqələndirici rolu, özünütəhsilin imkanları, kadr hazırlığı və s.
haqqında maraqll təqdimatla çıxış etdi. Sonra qruplar bu təhsil növünün müsbət
və mənfi cəhətlərini və onun perspektivlərini ifadə etdilər və fəal müzakirələr
keçirildi.
Sonra Bahar Bəylər -Təhsil İnstitutunun “Təhsilin
iqtisadiyyatı və idarəolunması” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi “Aktivlik,
asanlaşdırmanın üsulları, Fasilitasiya mövzusunun inkişaf mərhələləri və
aktuallığı” mövzusuna xüsusi diqqət yetirdi və
fərqli üsulları kurs iştirakçılarına təqdim etdi. Bu üsullar qrupa məqsədlərinə
çatmaq üçün daha səmərəli və effektiv işləməyə kömək edir. Və yollardan biri
fasilitasiyadır. Bu üsul dinləyicilərə müzakirənin necə məharətlə qurulması,
birgə iş, müsbət münasibət yaratmaq və s. izah edir. Bir sözlə, bu mövzuda dinləyicilər
qrupda işləməyin əsaslarını və onun üstünlüklərini öyrəndilər.
Yekun
dərsi Dilbər Heydərova- Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi
Agentliyinin “Fəaliyyətin qiymətləndirilməsi və heyətin inkişafı” şöbəsinin
aparıcı mütəxəssisi “Özünü inkişaf
etdirmə və karyera planlaması: məsələnin xüsusiyyətləri ”mövzusunda təlim apardı. Bununla təlimçi şəxsi inkişaf və
karyera arasında əlaqənin əsas aspektləri əlaqənin nədən ibarət olduğunu,
karyera planlaması haqqında biliklərin nədən ibarət olduğunu, karyera yüksəlişi
məqsədlərini necə müəyyənləşdirdiyini, onların mahiyyətinin nədən ibarət
olduğunu, karyera planlaşdırmasının mərhələlərini, əmək bazarına daxil
olmağa hazırlıq və s. haqqında məlumat verdi. Sonra bu mövzuda dinləyicilərə
yerinə yetirmək üçün tapşırıqlar verildi: məqsədləri, onların həyata keçirilməsi
yollarını və resurslarını müəyyənləşdirmək. Təlim fəal və qızğın müzakirələrlə
zəngin olub.
Günün
sonuna həmişəki kimi yekun vuran dinləyicilər dinlənilən bütün mövzuların
prioritet olduğunu qeyd edərək, bütün müəllim və təlimatçılara böyük minnətdarlıqlarını
bildiriblər.